Taas paska yö taksissa. Kaksi asiakasta jätti kyydin maksamatta, toisen vihkisormus on hanskalokerossa kanissa täytyy karhuta siltä €16,20 huomenna, jipii.
Jep, aloitukseksi aika negatiivinen, nykyisin kun pitäisi olla niin saatanan positiivinen koko ajan. no ok, satoi ja se on aina hyvä, siis pirssikuskeille. Jos osaisin jonkin hyvän sadetanssin niin hyppisin sen aina ennen vuoroa.
Munsterit jyräsivät euroopassa, irlannin munsteri voitti rugbyn seurajoukkueiden cupin finaalin ja suomalaiset munsterit laulukisat, äijät muistuttavatkin toisiaan, ekat tietenkin pelin jälkeen.
Ajatuksissani matkaan taas huolettomiin aikoihin, kun tupakoitiin jos oli tupakkaa, laihdutettiin, kun ei ollut ruokaa ja terveellinen elämäntapa kuulosti herbalifen mainokselta. Eihän se sellaista koskaan ollut, siis huoletonta. Jos ei ollut röökiä niin sitä veti helsinki cityjuoksun tammen keltaisen kirjaston kanssa divareissa saadakseen pikkuaskin savukkeita ja pätkän makkaraa, tai sitä tarjosi kuhmuista stereotaan kaniinille ja pidättäytyi tappamasta sitä ylimielistä paskiaista, kun se sylkäisi rakkaat hifit luukusta takaisin.
Nyt kun olen jo vanha stara, joudun miettimään jokaista viinaryyppyäni tarkasti, jalat ovat silkkaa lyijyä pikku tissuttelun jälkeen ja naama näyttää munsterin entisen hookerin pers..
Ja miksi saatana en enää muka voi syödä pitsaa? Oonko mä vittu joku kovakin jätkä kun mä haluisin syödä napolitanan ja juoda sen seuraksi kylmän oluen, mutta tilaankin salaatin ja mineraalivettä, siitä kun saa kaikkia tärkeitä kiveksiä joita mun ruokavaliosta just puuttuu. Helvetti sentään, entä lihapiirakat? Mä tykkäsin lihapiirakoista, mutta nehän juuri on kaikista pahimpia, silkkaa pullaa ja eltaantunutta huonoo kasvisrasvaa. Kunnon pihvi ja SALAATTI on paljon parempi ruoka, jos siis tekee semmoista mieli, siis lihaa ja sitähän mun aina tekee mieli.
<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />
Kommentit